Snelle reactie van FBTO zorgverzekering op vraag per e-mail
Zag dat mijn dochter bij haar zorgverzekering nog niet had geprofiteerd van de collectiviteitskorting. Dus snel naar mijnFBTO gegaan om dit te herstellen. Helaas is dit niet mogelijk via het internet. Dus geprobeerd contact te krijgen met een call center medewerker. Natuurlijk is het erg druk dit jaar dus verwachte al een wachtrij. Op moment van bellen meer dan tien wachtenden voor mij. Had geen zin om daarop te wachten. Dus verbinding verbroken.
Laten terugbellen door FBTO
Op de internet site kon je ook aangeven dat je graag terug gebeld wilde worden. Een formulier invullen met je vraag en een indicatie geven van het moment op de dag waarop FBTO je moet terugbellen. Het was meer een kwestie van gewoon proberen. Moet zeggen dat ik wel verbaasd was dat binnen de gestelde termijn een medewerkster van FBTO inderdaad terug belde. Ook direct op de hoogte was van de gesteld vraag en in een paar seconden was de vraag beantwoord.
Opnieuw gebeld
Sterk geregeld allemaal. En dat in deze drukke tijden voor een zorgverzekeraar. Toch wel grappig was dat vijf minuten later ik weer gebeld werd door FBTO. Blijkbaar bellen ze net iets sneller terug dan dat het systeem de call daadwerkelijk verwerkt heeft. Maar beter een keer teveel teruggebeld worden dan helemaal niet. Nu is de zorgverzekering nog voor het eind van het jaar geregeld.
Lees meer over de FBTO zorgverzekering op de speciale pagina