Ditzo Zorgverzekering grootste winnaar?
Afgelopen jaar pakte de Ditzo Zorgverzekering al een prijs voor de beste nieuwkomer. Deze prijs toegekend door de Verzekeringssite.nl was misschien al de eerste voorbode voor een succesvolle introductie van de zorgverzekering. Met het einde van januari in zicht worden de resultaten van de eindejaarscampagnes bij de zorgverzekering duidelijk.
ASR, de moederorganisatie van Ditzo, ziet een enorme groei aan zorgverzekeringen. Dit aantal is met meer dan 60% gegroeid naar wat het nu laat aanzien. Het Assurantie Magazine geeft aan dat de verzekeraar 110.000 nieuwe zorgverzekeringen heeft gesloten. De grootste bijdrage in deze groei is het resultaat van de introductie van de Ditzo zorgverzekering. De grote belangstelling voor deze verzorgverzekering wordt door Ditzo verklaard door een goede prijs kwaliteit verhouding.
John de Wolf
Maar ook de opvallende reclame met John de Wolf heeft bijgedragen aan een goede naamsbekendheid. Veel consumenten herkennen wel de spot met de ex Feyenoord speler in een ziekenhuisbed tegenover de Amsterdam Arena. Natuurlijk zijn nog niet de definitieve resultaten bekend, maar dat Ditzo er goed uit zal springen is al wel duidelijk.
Want bij deze nieuwe zorgverzekeringen zijn er alleen maar groeicijfers te rapporteren. Ben wel benieuwd waar de groei van de Ditzo zorgverzekering vandaan is gekomen. Welke zorgverzekeraars hebben juist de verzekerden zien weglopen naar Ditzo. Misschien dat deze informatie later ook nog wordt bekend gemaakt door de verzekeraar.
Lees meer over de Ditzo zorgverzekering op de speciale informatiepagina.